waiting

Har inte jobbat sen 3 maj och imon är det dags igen. Ångest. Men får tvinga mig själv. Man behöver ju pengar om man ska komma dit man vill. Bland annat.
Måste sova nu egentligen ska kolla lite serier först bara..
Under förra veckan har jag försökt hitta på saker hela tiden typ och blev en bra vecka med lite tårar men mycket skratt. Det är jag tacksam för <3
Längtar tills på fredag litegrann då ska jag till en läkare som ska kolla lite grejer och som ska hjälpa mig att få stöd och mer energi den som jag hade förut. Fast en mer äkta energi hoppas jag.
Jag vill slippa känna mig så trött för det förstör så mycket, slippa grubbla och känna mig nere, få bättre självkänsla och tro och hopp.
jaja god natt. Hoppas ni som läser har det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback