lite positivt inlägg idag..

Idag har det gått fint att jobba, har inte fått någon panik eller så. Och har fått glatt bemötande..på vissa håll iaf sånt är värt guld just nu <3.
Sen till en annan sak, jag har i stort sätt bestämt mig för att plugga beteendevetenskap. Ska såklart fundera liiite till och fixa lite grejer innan det men känns skönt att veta vad jag vill prova på härnäst. Sen utanför plugget då så ska jag sjunga med några tjejer, vet dock inte exakta tiden när det börjar men ska bli kul. Älskar att sjunga och ska ska ska våga göra det framför folk igen. Mår så bra av det när jag är ensam också, känner mig som en gladare person då.
En glad gubbe på det :)!
Nu ska jag ringa min lillebror sen sova. Bless!
 
 lägger in en bild från 2010 för känner fört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback