sova var det nu egentligen ja

Idag sov jag till halv tolv var riktigt skönt! Sen käkade jag god frukost och hade noll stress underbart var det. Sen såg jag solen genom fönstret och det blev att jag och ida åkte till jakan för att sola lite sen drog vi till kungsängen och satt ute vid Alexandra och drack cola och snackade. Sen hjälpte jag till att flytta lite grejer.
Så hände en del kul idag. Har hunnit handla lite också. Och imon ska jag upp fem och jobba men kan inte sova nu blö. Brukar typ alltid kunna sova, oftast. Aja imon blir det även gympapass! Och på kvällen ska jag hänga med brorsan och christina som varit som en extramamma till mig. Så det blir trevligt var ett tag sen!
Aja ska la försöka blunda och sova och inte tänka för mycket nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback