real

Igår segade jag hela typ hela dagen. På kvällen hängde jag med martin från jobbet. Vi var först på pg och jag träffade en från min praktik på willys som ville börja hänga haha. gud. Nej tack.. To much history med en annan där
. Sen drog jag och martin bland annat för att jag inte palla vara där för länge sen var toan trasig x). Vi skulle till kungsängen och väntade på tåget då en tjej från jobbet kommer förbi och vi snackade lite. Så frågar hon om jag och martin dejtar men nej! Man kan inte hänga kille och tjej utan att det misstolkas. Helt sjukt.
Iaf vi drog till baren alexandra och tog två öl och ah där stötte man på några men var bara kul. Sen drog jag hem typ ett och sov hos mig och Veronica på första gången på åtta nätter eller nåt sånt hehe.
Aja..nu idag söndag så blir det boxning :D. Jag skulle egentligen vänta till tisdag men skitsamma :). Ska dra och leta efter en sak i jakan först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback