Jag behöver dig nu, inget blir som man tänkt sig

Livet rullar på. Påskhelgen tog jag det lugnt förutom fredagen då jag var i kungsängen med ida och fredrik hos min mor som var bortrest. Och förutom söndag eftermiddag då jag träffa emilia i stan och vi var på jesus på circus som hillsong hade då. Sen käkade vi på kinarestaurang och snackade massa. :)
Sen nu i veckan har jag jobbat för fullt. Och sover själv hos syrran som är hos en kompis.
 
Det går bra faktiskt. Bara att nu när jag kom hem och var klar med matlagning till mig så kände jag bara för att känna efter hur jag mår vilket jag redan vet typ men måste ta fram det och inte bara hitta på något fördriv hela tiden.. Tänkte nyss 'ska jag smsa den eller ringa den eller umgås med den?' Det skulle vara kul men jag måste må dåligt just nu även om jag inte vill. Det jag gör är att tänka på olika situationer då jag inte dugit, då folk tagit mig för givet, ljugit, sagt en sak men menat annat, aldrig sagt att jag gjort något bra, tänka på att jag inte vågar vissa saker.
 Jag tänker så för att få fram tårarna så att de inte kommer när jag är i sociala sammanhang det skulle ju inte vara kul. Det har redan varit på gång. Och ja ingen skulle kanske tycka det är patetiskt men jag vill inte visa mig svag.
 
Man vill ändå ha den där glad masken på sig för någonstans så är det ju såklart äkta. Men det ska ju vara hundra tycker man.. Iaf jag brukar i stort sätt alltid försöka ha på mig den eller ah vara glad liksom för man lever ju bara en gång, man ska inte låta idioter som tryckt ner en vinna osv. Men jag måste ju just nu för att komma fram till en lösning, suck. Helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback