.

Åååååå jäkla skit. Drömde värsta drömmen om mitt ex som jag så frustrerande nog fortfarande är kär i. Det gör så ont!!! Drömde att vi gjorde massa grejer. Allt som vi gjorde för två år sen och lite till. Jag känner mig patetisk. Jag försöker intala mig att jag faktiskt har kommit över honom en gång så kan klara det igen. Antar att det är svårare denna gång. Tror att det är för att min syrra typ har kille nu som jag är jätteglad för!! Bara jag som har någon skada undermedvetet. Jag skulle ge honom allt allt allt. Och han vill eller fattar inte. Smärta är det. Jag har gått igenom det förut men denna gång är annorlunda för han rörde väl en ännu större del av mitt inre. Jag blir så förbannad på mig själv. Varför älska någon som inte vill ha en? Jag försöker vänta med en ny och plus att jag vet att det kommer ta tid att känna såhär för en ny på samma sätt. Jag vet att det finns en som skulle ge mig allt allt allt men den vill inte jag ha heh. Så stört så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag har iaf inte lurat den killen som vill ha mig och ingått  i nåt seriöst för att sen avsluta det. Men så blev jag behandlad. Fast killar tänker ju inte hundra när de är med en söt tjej. Och det finns ju fler söta tjejer än söta killar. Känns som det är därför jag blivit sårad bland annat. Jag har varit de söta snälla, visst jag har sagt ifrån mer och mer men kanske man ska bli en bitch. Haha nej tror inte jag kan det än. Äh en dag kommer väl en lösning.
Jag har tränat och jobbat två dagar denna vecka. Eller i söndags var jag på boxning med emilia och nästa söndag är det dags igen! Och igår jobbade jag sen gock jag och tränade direkt i en och en halv timme ungefär haha. Först gympapass sen provade jag lite dans också var jäkligt kul! Märker att det hjälper mitt psyke lite under träningen så ska absolut fortsätta. Ska nog få bort all kärlek jag har till de som inte svarar tillbaka och göra om det till nåt annat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback