20 april

Förra helgen och halva den vecka var jag och Veronica i Småland hos mormor och morfar och jag vila ut mig en del. Har vart ledig denna vecka. Vi kom hem i onsdags och då drog vi på veronicas killkompis skiva på kvällen var rätt kul. Fatta först inte varför jag hängde på men det var bättre än sitta hemma själv. blev att jag hamnade i en dansring själv haha!
Igår tränade jag och emilia på friskis och det var ett tufft träningspass. Men det behövs hehe. Var riktigt skönt efteråt. Det får bli min hobby nu, träna. Men inte mest för att må bra fysiskt och se snygg ut. Mest psykiskt.
Var lite filmkväll hos tina igår vi var fyra tjejer. Jag sov över där men nu är jag hemma och min syrra var här med sin kille eller om de nu är tillsammans..Iaf de har gått nu och jag sitter här själv och behöver en medicin men den har Veronica i min jacka som hon har på sig yeeeho. Och mår lite dåligt nu men då är det lördag nu såklart så man kan inte ringa psykolog.
Jag måste komma på nåt att göra! Den enda som smsat nyss och frågat om vi ska ses är en kille som jag tycker är shyst men han dricker typ hela tiden vilket inte jag ska göra just nu. Vill vara med någon men pallar inte åka någonstans nu har ont i magen. Och jag får alltid eller ah oftast åka hit och dit. Men Gud jag står inte ut med att sitta här heller hah. Vid åtta ikväll ska jag träffa en från posten och snacka. Är inte taggad men ska väl hålla vad jag lovar typ.
Nä det här blev inte så kul inlägg sorry. Man ska väl fortsätta tänka positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback