your were always on my mind

Yes helg nu! :)
Idag var jag i skolan och gjorde näthandel provet. Jag pluggade ju som en galning igårkväll..man börjar ju i tid haha.. men hoppas det gick vägen. Läraren sa det blir nog två bokstäver, inte ig utan vg kanskee! Men jag ska visa honom att jag kan få mvg någon gång för det känns som att han vet i förväg. Ill show you mohaha. Bara att ta med sig rättskunskapsboken vart man än går typ så ska det allt gå att visa lärarn'.

Jag kom att tänka på att jag inte har vart ute eller druckit på typ fem fredagar i rad det känns skönt faktiskt. Det har blivit någon lördag bara :).
Jepp, just nu är jag irriterad på att det snöar ute och att jag inte vet vad jag ska ha med mig för kläder till elin dit jag ska i helgen. Men är glad för att jag ska övningsköra en runda. Ska käka lite snabbt innan det och sen ikväll kanske jag ska vara med tini winii det beror på vad elin ska göra :).

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback