dagbok den 24 feb

Vi drog ut fyra tjejer igår. Vi förade först hos tina, körde lite tipsrunda eller frågesport med frågor om henne :) och bara firade henne hela kvällen! Alla fick varsin krona på huvudet också haha. Vi drog först till harrys i några minuter sen till någon bar minns ej vad den heter. Sist blev det entourage. Mycket dans och skoj..och sång för födelsedagsbarnet :D.

Jag sov hos tina efter och vi kom hem runt halv fem tror jag, myys.
Något kul var ju att jag träffade martin från en kryssning 2010 haha. Jag satt med tina och han satt med någon tjej. Då hade jag redan sett honom men sen märkte jag att han såg mig så då låtsades jag att jag inte såg honom x). Typ när sen tjejen gick av rätt fort och tina var trött.. Så bestämde jag mig för att kolla om det var han. Jag petade på honom när han satt och blundande och ba heter du martin? xD Ah sen flöt det på..
Skumt tycker jag en onsdag på en buss från stan där det typ inte är några folk så ses man sådär efter typ ett år hah kul. Charmig är han ju också..

Men hur som helst haha idag vaknade jag upp hos tina och mådde för en sekund bra och skrev till några att jag skulle göra det ena och det andra idag.
Men de planerna ångrade jag snabbt när jag började må dåligt. Haha det roligaste var ju när tina gick upp ur sängen och gick som en kärring :P nemen båda var ju slitna. Huvudvärk och illamående är inte tumme upp.
Och snacka om att vi har garvat idag åt allt mellan himmel och jord. Ibland fattar jag inte vad som är så jäkla kul xD. Jag fick till och med tårar i ögonen haha. Ah jag var kanske fortfarande full eftersom jag inte ens palla gå till skolan. Jag kom ju inteee utanför dörren även om jag hade jacka och skor på mig haha. 

Svek företagsarbetet idag dumma mig. Men men nya tag imorgon iallafall med presentation och naturprov. Sen lov!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback