The ones who's hurting me, I dont want them any longer and even if it burns the hate has made me stronger

 Haha jag i nian.

Idag är jag bara hemma och försöker bli frisk. För det är just den här veckan som är en sådan tidpunkt som inte passar bra att vara sjuk. Jag är hemma från Älvsjömässan idag och det känns inte kul. Jag ville vara med där idag och fixa..Sen är det proven innan lovet som jag måste göra plus vara med vänner som jag har lovat!
Surt om jag inte blir frisk. Men nej nu ska jag dricka c vitamin äta mycket och sova. Läsa lite också kanske :). Sen är det bara att hoppas att näsan ger sig. Läkaren jag gick till hjälpte inte så mycket heller. Men men :).

Förresten, Grattis till dig Tina idag 18 åååår :). <3 Kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback