shoo



Det jag och jasmine gjorde i skolan idag var att skriva ner och planera till Älvsjömässan och sen drog vi ut och tog bilder till hemsidan haha. Jah..Kan ju inte säga att jag blev nöjd med alla men men, måste ju bidra lite.
Det var så himla kallt ute och två tanter kom och ställde frågor å hoppas de köper nu när det fick vår mail och det :).

Idag kände jag mig glad och som att jag hade energi i skolan. Men när jag promenerade hem så sjönk min energi jag kände hur mina ben fortsatte gå i rask takt men ögonen ville stängas. Sjukt konstigt.. Jag la mig i sängen orkade inte ens röra mig helt utpumpad utan att gjort något speciellt :/. Sov i tre timmar?
Men sen efter jag hade käkat lite tortillias med kyckling i mmm så tog jag mig i kragen och började läsa näthandel. Så nu har jag läst på lite har två kapitel kvar att läsa suck. Jag har skrivit andra dagar här att jag ska plugga och har inte fått något gjort då typ. Men ah bäst att fortsätta nu iaf för gör jag inte detta prov imorgon så har jag sex prov kvar istället för fem.

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback