Så najs!

Jag skrev innan att jag skulle chilla resten av dagen. Men nej så blev det verkligen inte haha jag drog med veronica och hennes kompis på sista dagen att prova gratis kickboxning. Det var ashärligt.. jag funderar på att börja av tre anledningar;
1 Det var nonstop i en timme (tyvär så var jag den enda som hade tomatfejs av ansträngning pga att jag har rökt),
2 Man tränar hela kroppen
3 Jag märkte att det hjälpte mot dåliga känslor. Speciellt när jag sparkade..

Fasst jag ska nog börja nästa halvår eftersom det här halvåret är så fullt av andra saker.
Men asså shit rökningen.. dumma dumma.

Hur som helst imorgon börjar jag tolv och ska därför sova ut typ hoppas jag inte är förkyld imorgon utan hoppas att det lilla jag känner nu vänder. Nu ska jag iallafall käka en apelsin och leta efter mitt bankomatkort som är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback