my life be like


Tagen för fleeera månader sen.

Igår var jag med tina en stund efter skolan prata om livet och så du vet..
Antingen för att jag var trött efter skolan eller för att jag fick en vind av otur haha så hände det några saker igår och idag. De igår var att jag och tina stod i min trapp och jag skulle knacka på ett fönster till några killar som gick utanför och sedan skulle jag snabbt försvinna så det inte skulle se mig. Men jag var så seg så de såg mig.. Töntig jag kände mig xD Sen när vi två kommer in till mig så ska jag kolla ut genom fönstret medans jag pratar och tar lite löst i gardinen. En sekund efter så ramlar gardinstången i huvudet på mig xD och jag kunde inte sätta tillbaka den rätt så den fick bara hänga där.

Jag och tina var också på ica och köpte tre Brejk choklad och en redbull. Killen i kassan är lite småsöt och jag var skitflamsig och garva åt allt. Tina betalar och jag som känner mig lite fånig som bara står bredvid går dit där man tar varorna. Tina säger samtidigt som hon betalar " Gabriella, packar du ner grejerna då". Båda håller sig för skratt. Jag vill inte asgarva inne i affären så det kommer när jag kommer ut. Haha det lät så kul som om det behövs en kasse till några smågrejer xD.
Ah antingen så är jag väldigt lättroad eller så var allt det här kul. Thats the question.. ^^

Och idag när jag och jasmine åker ifrån skolan så sitter jag på en såndär låg plats och helt plötsligt får jag en smäll i huvudet xD av en väska som en kille bär som går förbi. Jag sitter och håller i mitt öra av "chocken" och jasmine pekar sen att han säger förlåt och sitter typ precis bakom medan jag har suttit och ajjat mig.
Pinsam jag känner mig hahaha. Det känns som att jag typ fokuserar på skolan så mycket att jag inte kan hålla koll på annat x). Jodå för det mesta haha. Men denna vecka har varit lite turbulent som sagt.
Shit vad långt inlägg det blev men men. Nu blir det väl att bestämma sig om jag ska göra prov imorgon eller inte? vilket leder till om ska jag plugga nu eller inte?

Äsch får se imorgon är det iaf fredag yodelaiho jag undrar om någon rolig följer med mig(?) Annars går jag bara ut lördag :).

Kommentarer
ellinore säger:

haha gumman snacka om otur ;) jag skulle hängt emd till kroen om jag var 18 :/ vi får ta och ses snart puss<3

2011-02-10 | 19:13:16
Bloggadress: http://eellinooree.blogg.se/
c säger:

och jag skulle följt med om jag inte skulle plugga. :( <3

2011-02-11 | 12:14:47
Gabriella säger:

Det är lugnt lugnt :).

Love you guys :)!

2011-02-11 | 16:26:43
Bloggadress: http://hafstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback