Memorera eller nåt

Just nu såhär en tidig söndagsmorgon så sitter jag på kallhäll station själv haha :). Jag gick nyss ifrån emilias pojkväns lägenhet där jag sen åtta igår har spenderat min tid. Jag kunde sovit där men jag kände att nu när det ändå är morgon så kan jag lika gärna åka hem. Nu när jag gick så var det så fruktansvärt kallt. Obeskrivligt, mina läppar är så kalla att det känns som att jag nyss haft dom på en kall lyktstolpe. Det känns som 40 minus! Galet. Nu sitter jag iaf på tåget hem och ska nog sova en stund när jag kommer hem. Jag har inte sovit något där jag var. Det var jag emilia,hennes pojkvän och tre killar till. Vi har spelat spel..fia med knuff där man ska dricka och lyssnat musik. Sen runt fyra någon gång så började jag, emilia och hennes kompis Jocke snacka om hur hennes pojkvän är mot henne. Tårar blev inblandade.. Det blev ett djupt och långt samtal. Jag tycker det är så synd och det gör så ont att se hur hon ger och han bara tar meen han.. håller fast henne i med sitt grep genom att inbilla henne falskt hopp mer hopp genom att ibland säga gulliga saker. Jag känner igen det och jag vet exakt hur svårt det är det frustrerar mig :@ att se fler gå igenom skiten. Skiten att ha hopp till den man älskar så sjukt mycket när dom själva inger falskt hörs till en som man tror är äkta. Asså den situationen är så svår att komma ur. Jag hatar och fattar inte hur killar kan utnyttja så jag blir såå arg. Men jag vet att emilia klarar av det med hjälp på vägen. Bland annat från mig. Jag har bestämt mig för att inte bli utnyttjad mer och att inte se ens vän lida för någon som inte ger tillbaka. Ah det var väl det jag skulle få ur mig. Förutom det där irriterande beteendet så var det en grymt rolig kväll som vi faktiskt ändå hade :)!. Nu ska jag gå hem och sova och sen senare åka till emilia igen tror jag... "Godnatt" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback