måndag

Ligger hemma och har feber. Från elva till fem var jag på Älvsjömässan och fixade vår monter :). Egentligen skulle jag vara där till åtta och sälja men mådde asdåligt. Vissa säger att det är värre för killar än tjejer att vara förkylda, isåfall är jag en kille för när jag är förkyld så vill sjunka under jorden typ. Känner mig duktig som var i Älvsjö i sex timmar istället för inget alls. Åh jag orkar inte vara sjuk igeen. Det var två veckor sen sist typ. Aja nu ska jag äta lite. Förresten i helgen tog jag det rätt lugnt. Fredagen hjälpte jag till med tina i café och gick på möte. Lördagen var jag med ellinore och såg på film. På söndagen var hos Elin och vi lagade mat och så :). Så jag fattar inte varför jag är sjuk det är så störande eftersom jag har tre prov den här veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback