måndag

Jag har inte orkat skriva på ett tag vilket kanske har märkts.
I helgen har jag sovit hos emilia. Vi har sett film, gått ut och annat.
Både D och J har hört av sig till mig och undrar var jag är. Vem är det som saknar vem nu? haha.
Jag har typ försökt ändra min kärlek till hat nu istället. Så mig blir det svårt att få tag i x). Och vaf** ska de veta vad jag gör för liksom.

Aja..Nu sitter jag hemma och ser på the fighter och den är helt okej. Det är så skönt att bara slappa just nu. Men saker som jag har tänkt göra den här veckan är att Träffa Ida förhoppningsvis, Leta vidare praktik haha känner mig inte taggad till det, sen vara med M x), simma med ellinore :P, åka till småland med emanuel och veronica, om inte så blir det bara att umgås med så många man kan :)).

Får se vad som händer idag :).
Peace ouut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback