ipren, prov, ipren, utgång

Ååååh störande. Tog mig till skolan och är här nu. Tog mig hit för att göra prov men neeej det går inte förän daniel kommer VID TRE!!! Störande och jag orkar inte gå hem igen..Lika bra att sitta och plugga i skolan. Även om man är sjuk. Men känner mig iallafall lite bättre än igår.
Sen efter provet runt fyra blir det att dra hem och äta ordentligt, ta medicin, packa ned vatten byta om till fina kläder och göra så att jag inte fryser för sen ska jag ut med tina för det är hennes första utgång iiiiih. Och juhanna och någon till ska också med..
Jag kan ju inte missa det :D. Men dricka ska jag nog skita i att göra. Pengar får jag till helgen så lika bra att vänta men det är ju pga förkylningen också som jag kan skippa drickandet.

Men men nu blir det läsa läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback