hemma


Michael J - Fall again.
Jag tror att den är ny.. Inte ny men jag kommer lyssna på den om och om igen precis som jag gjort med hans andra i flera år :)

Nu har jag rester också sjukt kul!! :DDDD. Eller inte.
Jag kommer iallafall göra klart en av dom idag sen har vi företagsekonomiprov också imorgon så bäst att koncentrera sig mer på det.
Förutom läxor den här veckan så hade jag tänkt
fixa det där med praktiken,
men samtidigt ska man göra sin del i uf-företaget oooch
hitta något sätt att få in pengar till allt man ska paya i vår..
Samt övningsköra. Mmm en del att ha i huvudet och få klart. Fatta vad jag vill ut på fredag!

Nu blev jag hungrig det var ingen go mat i skolan haha, lite yoghurt innan maten ska hämtas nu.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback