Hejhej



Jag vaknade runt halv sju idag hos tina. Är lite trött och hart typ klagat hela dagen på att jag har ont i magen. Fortfarande haha..
Sen imorse så var jag hemma en stund innan jag och carro tog oss till Sollentuna centrum och letade praktik :).
Jag frågade på hm och de har tydligen slutat att ta emot, undrar varför?
Efter det gick jag till gina och ica xD
Jag har numret till båda ställena. Och på gina har de mitt nr också. Jag ska höra av mig dit när jag är säker på om jag vill vara där. De som jobbade på ica hade tydligen fullt upp så jag fick bara numret så jag kan snacka med chefen. Men gina är jag osäker på för att det kanske lbir för lite att göra och ica är jag osäker på föt att det ska bli för mycket :P. Åh jobbigt. Men om jag inte letar vidare så tar jag antingen bara gina eller 4 veckor på båda kanske? hehe.

Hap nu sitter jag hemma själv och har ätit precis. Måste måste plugga men var är viljan.. Drygt x).
Juste en typ rysk tjej från sos ringde mig och snackade om en massa bland annat frågade hon om jag ska sluta hos min kontaktfamilj vilket jag har nämnt länge eftersom jag är över arton.. Men vad..vad sorgligt hah :/. Mycket minnen och de betyder så mycket. 13 år har jag varit där liksom!!! Men skriver mer om det någon annan dag <3.

Nu ska jag ta tag i saker då som jag egentligen inte orkar. Städa rummet bland annat haha :). Sen får vi se, plugg ett tag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback