Är våren här nu kanske? :D

Idag tog jag och några från klassen ett rätt tidigt tåg för att dra och kolla på en riktig rättegång under en lektion. Den handlade om misshandel och det var ganska intressant. Fasst inte alls sådan misshandel som jag trodde det handlade om. Jag har sett värre än de där de visade och det har inte anmälts! Jag var iallafall på kvinnans sida eftersom mannen verkade så tillgjord. Öven om kvinnan var den tilltalade..

Tänk att man satt där i två och en halv timme typ haha med fem minuters paus.
Men efter det så drog jag till skolan för att hämta mina praktikpapper m.m. Jag måste bestämma mig snarast vart jag vill vara. Och får panik för det är inte lätt. Jag borde egentligen åka runt idag när det är så vackert väder :D. Blir riktigt glad av det. Får se hur det blir med det.
Nu ska jag chilla runt lite resten av dagen.
<3


Bilder från våren 10. Bara för att det känns som vår ute och för att jag saknar Elin :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback