äckelsnö

Så skönt att ha ledigt idag verkligen! Dock vaknade jag runt nio av att telefonen rang och tydligen så var det inte något viktigt just då haha. Ska köpa ut nikotinsnus om några minuter iaf det var det samtalet handlade om men skit att jag blev väckt :P.
Men ska ut snart som sagt i detta skitväder med min äckelsnuva sen hem och dricka massa vatten. Igår blev det tre liter typ. Sen ska jag till brunna och hälsa på veronica och så och jag hoppas jag får övningsköra dit :)). Sen ikväll har jag inget speciellt att göra men det måste man ju inte ha heller speciellt inte när man är lite sjuk. Ska nog ta det lugnt om ingen frågar om jag vill göra något kul haha. Annars är jag mer taggad på imorgon ifall jag skulle dra ut med några då wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback