23.59

Jaha då är den här helgen slut :). Det blev inte helt som jag hade tänkt den här helgen men hade så kul ändå :). Har träffat roligt folk vissa är verkligen för underbara! Hur som helst jag ska ta och sova snart och är väldigt mätt känner jag haha. Jag och emilia åkte bil typ vid nio med marcus och käkade donken i bilen och sen när jag drog hem så käkade jag mat igen mmm fläskfilé. Bara för att jag gjort annat hela dagen så har jag inte ätit nästan och det brukar typ bli så ibland att man blir extra mätt när man tillslut äntligen äter efter att ha varit ashungrig. Råkade se nu att det är repris av melodifestivalen från igår i Göteborg. Min faster som är festarrangör typ och bor i Göteborg skulle tydligen vara med där igår på ett hörn vid efterfesten kuul jag vill oxå haha. Men nej :D skola imon igen då. Skönt att börja kl ett iallafall :). (Förresten; himla skitlåtar på melodifestivalen. babbsan och brolle? Kom igen Sverige :o xD) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback