11/2 2011

Har varit hemma idag för jag valde att vänta med att göra de tre examensproven i skolan eller iallafall ett till nästa vecka. Jag känner inte att allt har fastnat än. Och skönt är det ju att man får bestämma själv när man ska göra proven :) och att man får va hemma när man inte gör de.
Jag känner att jag ska gå ut och ta luft snart för jag har suttit och läst för länge idag haha. Men det gäller ju att anstränga sig nu.. Det blir nog att sammanfatta kapitel idag alltså plugga mer. Jag tycker inte det verkar som att något annat övertalar mig mer för kvällens planer.

Jag menar, jag vill gå ut idag. Till mp för orkar inte åka längre än dit haha och sportbaren vet jag ingen rolig som ska till. Och drar jag till mp så är jag med några vänner men jag kommer gå med osäkerhet över att j kommer för antagligen så dras mina känslor då upp på något konstigt sätt.
Sen så har jag inte köpt dricka på ett tag så dricker jag det idag så har jag inget imorgon när jag ska vara med emilia och hennes gäng :P. Konstigt hur saker vänder sig va? Det känns som sagt inte som att det är meningen att jag ska gå ut utan plugga haha. Man kan ju se hur man vill på den saken :).

Annat jag kan göra är väl att åka till pappa och emanuel där jag ändå behövde lämna lite grejer. Inte bästa fredagen men det tar jag igen imorgon :).

Hoppas alla får en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback